V septembri bude mať 30, no s Martinusom je už polovicu života. Okrem internetu má firma šesť kamenných predajní a plánuje ich počet zvýšiť.
Martinus spustil aj vlastný koncept kaviarní Foxford.
Keď sme vkročili do vašich kancelárií, prekvapil nás umelý trávnik, hojdacie kreslo, paletový nábytok, tabuľa s kriedami... To nie je veľmi typické pre slovenské firmy.
Snažíme sa priestor zariadiť kreatívne. Nie je to však samoúčelné. Nerobíme to preto, lebo je to teraz cool. Sami vidíme, že keď sme v takejto miestnosti, úplne inak sa rozmýšľa, ako keby sme tu mali iba holé steny a obyčajný kancelársky stôl. Nie všetky priestory však máme vyriešené takto.
Do Martinusu ste prišli pred štrnástimi rokmi. Ako sa po toľkých rokoch pozeráte na to, čo ste vybudovali?
Je pre mňa neuveriteľné, že som už polovicu života s Martinusom, a to ešte nemám tridsať. Je úžasné vidieť cestu, ktorú sme prešli. Do Martinusu som prišiel ako študent brigádnik. Prvé roky som iba programoval e-shop. Postupne som zača...
Zostáva vám 85% na dočítanie.