Prezidentské voľby. Hlavné bojiská kandidátov na prezidenta v súťaži o voličské hlasy.
Zaostrené na...
volebnú kampaň k prezidentským voľbám a vplyv jednotlivých médií na voličov.
Politici mali ešte pred pár rokmi svojské predstavy, aká reklama na ľudí funguje. Skupovali bilbordové plochy v nádeji, že ich tvár si azda zamilujú v zápche trčiaci šoféri. Investovali do reklamy v časopisoch, aj keď mnohí vydavatelia sa k nim správali, akoby mali vírusové ochorenie, a účtovali im stopercentnú prirážku. A na druhej strane vo veľkej miere ignorovali reklamný priestor v televízii, aj keď bol zadarmo. Pamätáte si, ako kedysi Slovenská televízia v čase vyčlenenom na predvolebnú reklamu vysielala minútové oznamy, že politická strana nedodala spoty? Posledné voľby ukázali, ako sa politici mýlili....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-03-02 14:33:00 - Feat.: 0 - Title: CME cez TV Markíza dosiahla vlani čisté výnosy 64,266 mil. USD
02 - Modified: 2006-03-02 14:50:00 - Feat.: 0 - Title: V Banskej Bystrici stále cieľom futbalistov Európa
01 - Modified: 2024-11-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Prečo sa Američania boja nadvlády žien
02 - Modified: 2024-11-11 17:00:00 - Feat.: - Title: Symbolizuje Musk nástup superboháčov do svetového diania?
03 - Modified: 2024-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Koniec teórie mediánového voliča?
04 - Modified: 2024-11-07 06:56:03 - Feat.: - Title: Európska únia musí vynaložiť viac prostriedkov na obranu, vraví kandidát na eurokomisára Kubilius
05 - Modified: 2024-11-05 10:36:58 - Feat.: - Title: Päť ekonomických problémov, o ktorých sa sporia Trump a Harrisová