Tisícky registrovaných zákazníkov aj bez komerčnej prevádzky. Španielska Telefónica vstúpila na slovenský trh masívnou reklamnou kampaňou. Všetkým O2 jednotkám, ktoré sa u nej zaregistrovali ešte pred oficiálnym začiatkom, sľúbila doživotné telefonovanie vo vlastnej sieti s minútovou tarifikáciou dve koruny. „Telefónica O2 Slovakia má na slovenskom trhu dlhodobé strategické zámery,“ uviedol pri vstupe na trh generálny riaditeľ operátora Juraj Šedivý.
Vysávanie trhu
Spoločnosť proti svojom konkurentom nasadila dovtedy nevídanú zbraň, a to prenos čísel. Orange a T-Mobile v roku 2007 účtovali svojim zákazníkom za prechod k inému operátorovi poplatky vo výške 1190, respektíve 595 slovenských korún. Telefónica prevádzkovala službu obojsmerne zadarmo. Za prenos čísla k nim navyše ponúkala voľné minúty či kredit vo výške až sto eur. Snaha napokon priniesla ovocie a v novembri 2011 spoločnosť hlásila 362-tisíc používateľov, ktorí si k nej preniesli SIM kartu.
Menšie pokrytie
Ku koncu septembra tohto roku mala O2 takmer 1,5 milióna aktívnych zákazníkov. Potenciálnych používateľov v súčasnosti odrádza menšie pokrytie, ako má konkurencia. Do konca roka by mala slovenská Telefónica v 3 G sieti pokryť niečo viac ako 56 percent populácie, na telefonovanie okrem vlastného pokrytia využíva aj národný roaming. Po nedávnom obchode sa však o rozširovanie ponuky nebudú starať Španieli, ale najbohatší Čech.