V týchto dňoch sa v stánkoch objavuje prvé vydanie, na titulnej strane so šéfredaktorkou magazínu, Evou Evitou Urbaníkovou. Za projektom nového glossy magazínu stojí vydavateľstvo Mafra Slovakia, a. s., ktoré momentálne vedie Vladimír Mužík. Ten o novom projekte glossy ženského magazínu povedal ešte pred oficiálnym spustením na trh:„Slovenské čitateľky si zaslúžia časopis, ktorý sa na nič nehrá a ponúka skutočný život.“
Aj preto si do vedenia redakcie zvolili tvár, ktorá zodpovedá predstavám o novom titule. Je ňou Eva Urbaníková. Jedna z najpredávanejších autoriek ženskej beletrie na Slovensku. Už niekoľko rokov šéfuje vydavateľstvu, v ktorom vychádzajú knihy známe ako Evitovky. Aj to je jeden z predpokladov, prečo vydavateľstvo oslovilo o spoluprácu práve Evitu. Pozná svoju cieľovú skupinu a vie, po čom ženy siahajú, čo si chcú prečítať, na čo reagujú.
Magazín Evita je už v stánkoch, bude vychádzať každý mesiac. Je určený pre cieľovú skupinu 25+. Prvé číslo vyšlo na 148 stranách za cenu 2,40 eura. V editoriali sa čitateľkám prihovára samotná Evita:„Teším sa, že tvoríme časopis pre ženy, ktoré robia všetko pre to, aby boli spokojné.“
Prečo má Evita šancu na trhu uspieť?
1. Kvôli značke. Knihy, ako aj samotnú spisovateľku poznajú ženy naprieč celým Slovenskom.
2. Kvôli obsahu. Už prvé vydanie ukázalo smer, akým sa Evita bude uberať. Obsah sa viac zameriava na čítanie, prináša skutočné príbehy obyčajných, ale aj známych žien. Ako aj témy, ktorými každá žena v živote prirodzene prechádza.
3. Štýl písania. Evitin štýl, je po rokoch písania vycibrený. Zároveň hovorí „rečou čitateliek“ a čo je dôležité, nezabúda na humor.
4. Prináša závan nov...
Zostáva vám 85% na dočítanie.