Koncom roka 2014 spôsobil v železničnom biznise revolúciu. Postaral sa o to, aby cestovné kleslo na historické minimá. A dnes za príliš nízke ceny „napáda“ štátnu konkurenciu.
Železničná spoločnosť Slovensko totiž vo svojich IC vlakoch znížila lístky na trati Bratislava – Žilina – Košice z priemerných 22 eur na 13, začiatkom marca to bolo ešte o ďalšie tri eurá.
A to sa českému dopravcovi RegioJet nepáči. Podľa zistenia HN podal podnet na Protimonopolný úrad. „Dôvod je zníženie cien pod naše náklady, aby nás vytlačili z trhu,“ vraví majiteľ spoločnosti Radim Jančura. Faktom však je, že samotné súkromné žlté vlaky na tejto linke jazdia ešte lacnejšie – od deväť eur.
Podnet od majiteľa žltých vlakov potvrdil aj Protimonopolný úrad. Ako povedala jeho ho...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-04-29 08:12:00 - Feat.: 0 - Title: Slovenské weby o MS v ľadovom hokeji v Rusku 2007
01 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy
02 - Modified: 2024-10-14 13:54:14 - Feat.: - Title: Minister Ráž: Stanica v Stupave by v budúcnosti mala slúžiť ako zázemie pre vlaky
03 - Modified: 2024-10-07 13:15:33 - Feat.: - Title: Po vyše 50-tich rokoch opúšťajú ZSSK rušne prezývané Gorily
04 - Modified: 2024-09-27 16:45:00 - Feat.: - Title: Železnice idú zahustiť vlaky medzi Bratislavou a Trnavou. Súťažil len známy hráč a cenu nafúkol na dvojnásobok
05 - Modified: 2024-09-27 09:03:22 - Feat.: - Title: Najdlhší železničný most u nás je v oveľa vážnejšom stave, ako čakali. Modlia sa, nech nespadne, tvrdí expert