StoryEditor

Pravidelné linky nie sú na Slovensku rentabilné

04.12.2013, 22:56
Ľubomír Krupár, bývalý riaditeľ Letiska Sliač, pre HN:

Na Slovensku sa nechce priznať, že organizácia pravidelnej linky je stratový podnik a zarábať sa dá iba cez sekundárne a terciárne príjmy, tvrdí pre HN Ľubomír Krupár.

 

Prečo letiská priznávajú podporu pravidelných liniek len nepriamo?

V roku 2011 sme prijali dohodu, že veci okolo financovania pravidelných liniek nebudeme medializovať. Ale vedeli sme, že je to otázka času, kedy to praskne.

Je podľa vás stratégia štátnej podpory letísk pre udržanie niektorých pravidelných liniek správna?

Rozhodne nejde o stratégiu. Je to skôr dôkaz neschopnosti vlády Slovenskej republiky pozrieť sa na problém z dlhodob...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-10-11 11:04:00 - Feat.: 0 - Title: Americká vláda znovu žiada od Pekingu zhodnotenie jüanu
01 - Modified: 2024-06-27 20:47:53 - Feat.: - Title: Lídri Únie sa zhodli na strategickej agende, teraz riešia najvyššie posty. Niektorí mali dnes výhrady 02 - Modified: 2024-05-23 14:59:29 - Feat.: - Title: V ruskom Tatársku po krátkom prerušení obnovili prevádzku dvoch letísk 03 - Modified: 2024-04-08 08:16:21 - Feat.: - Title: Koniec štrajkov na nemeckých letiskách. Pracovníci dostanú vyššie mzdy 04 - Modified: 2024-02-01 07:38:55 - Feat.: - Title: Cestujúci sa budú musieť zariadiť. Bezpečnostní pracovníci na nemeckých letiskách začali jednodňový štrajk 05 - Modified: 2023-10-26 14:00:00 - Feat.: - Title: Máš už čo-to precestované? Tak si over v kvíze, či poznáš najznámejšie letiská len na základe fotky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. júl 2024 16:27