StoryEditor

Výzvy médií: domáci obsah i reklama

11.02.2016, 23:00
Novinkou podujatia bude tento rok spojenie s konferenciou The best ofGlobaldigital marketing 2016.

Po minulom úspešnom ročníku, keď sa konferencia LOTE obohatila o mediálnu časť, chcú organizátori v tejto myšlienke pokračovať aj tento rok. Pre záujemcov o mediálne a marketingové dianie pripravujú zaujímavý program, ktorý bude prebiehať v dvoch konferenčných sálach: mediálnej a marketingovej. A čo viac, vzhľadom na čoraz stúpajúcejší trend záujmu o digitálne témy, organizátori pridali do programu ďalšiu konferenciu The best ofGlobalmarketing 2016.

Kam smeruje televízny biznis?

Mediálna časť konferencie LOTE 2016 prichádza s aktuálnymi témami, ktoré rezonovali minu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-02-06 07:49:45 - Feat.: 0 - Title: Chyba, vďaka ktorej rastiem
01 - Modified: 2024-09-24 13:05:25 - Feat.: - Title: Slováci dali na hazard miliardu. Navrhujeme obmedziť reklamu, spôsobuje rozvrat rodín, znie z KDH 02 - Modified: 2024-09-20 20:28:46 - Feat.: - Title: Francúzske mediálne skupiny chcú žalovať Google pre postupy v online reklame. Žiadajú miliardu eur 03 - Modified: 2024-09-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Apple natáčal reklamu na nové zariadenia aj u susedov. Poznáte tieto české lokality? 04 - Modified: 2024-08-09 11:30:00 - Feat.: - Title: VIDEO Tento film nikto z nás nikdy neuvidí. Jeho premiéra je naplánovaná na rok 2115, o čom vlastne je? 05 - Modified: 2024-07-19 09:00:00 - Feat.: - Title: Veľké sľuby zostali nenaplnené. Vodíková budúcnosť Toyoty končí hanbou a žalobou
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 07:23