Viete predať všetko?
Všeobecne nie.
Čo sa teda dá predať a čo nie?
To, čo chce človek predať, musí mať publikum a produkt musí mať pre ľudí hodnotu. Takže z úplne všetkého nevieme vyrobiť predajný artikel.
Mierim k tomu, že na jednej strane predávate tričká v kompótoch a na druhej strane ste urobili z Andreja Kisku prezidenta.
Pri prezidentskej kampani sme neboli sami, bola to široká tímová práca. Podobné na tom však je, že tričká i prezident sú super.
Takže sa ľahšie predávajú veci, ktorým sami veríte?
Áno, oveľa lepšie ako veci, ktoré sú zlé.
Dal by sa urobiť prezident, podobne ako je to vo filme Kandidát, z každého?
To je veľmi komplikovaná otázka, keďže závisí od mnohých okolností. Z každého nie, človek musí mať niečo v sebe na to, aby ho ľudia volili, aby bol prijateľný pre publikum. Kandidát vznikol na základe toho, čo sa tu dialo pred poslednými parlamentnými voľbami, reflektuje strany s dobrými zdrojmi. Ktoré, ako sa ukázalo, neznamenajú všetko, pokiaľ nemáte uveriteľného lídra.
Takže zo mňa by ste asi prezidentku neurobili.
Málo vás na to poznám.
Čo je teda základom úspechu?
Produkt. Buď je to ten politik, alebo nejaký artikel. Všetko ostatné sa odvíja od toho. Jasné, že predaju pomôže komunikácia, stratégia a podobne. Avšak ak produkt sám osebe nestojí za veľa, je to oveľa ťažšie, ak nie nemožné.
Vyberáte si podľa toho aj klientov?
Určite by sme nešli do projektu, pri ktorom vieme, že nemá žiaden význam a ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.