StoryEditor

Dobrý predavač? Taký, čo vám vie poradiť

12.01.2014, 09:49
Autor:
tasr, stltasr, stl

Na predavačoch v obchodoch si ľudia najviac cenia schopnosť poskytnúť im v prípade nejasností odbornú radu. Súčasne je to však aj vlastnosť, ktorá im na nich najčastejšie chýba. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard.

"Okrem schopnosti kvalifikovane poradiť, ktorú považuje za dôležitú 74 % zákazníkov, prakticky každý druhý najviac ocení, keď sa mu predavač nevnucuje, ale je mu k dispozícii v prípade potreby," opísala Martina Kirchrathová zo spoločnosti MasterCard. Súčasne rovnaké množstvo zákazníkov podľa jej slov potom ocení ochotu a príjemné vystupovanie.

Prieskum tiež ukázal, že viac ako polovica opýtaných má zlú skúsenosť práve s tým, že im predavač nevie v prípade potreby poskytnúť odbornú pomoc s nákupom. Zákazníci majú rozporuplné pocity aj z prítomnosti predavača v predajni. Buď ho považujú za dotieravého, pretože ich nenechá voľne vyberať, alebo ho naopak nemôžu nájsť. S neochotou sa stretáva 43 % zákazníkov a 30 % má pocit, že sa im obchodník snaží predať za každú cenu ten najdrahší variant tovaru.

 

01 - Modified: 2005-11-30 10:12:04 - Feat.: 0 - Title: Nemecké firmy na Slovensku
01 - Modified: 2024-10-05 08:08:48 - Feat.: - Title: Takmer dve tretiny Slovákov kladú dôraz na kvalitu služieb banky, ukázal prieskum 02 - Modified: 2024-10-02 16:35:18 - Feat.: - Title: Spor s Huliakom pre Danka neveští nič dobré. Kto bude jazýčkom na váhach po Hlase? 03 - Modified: 2024-09-30 10:38:02 - Feat.: - Title: Prieskum Focusu: Hlas klesá, Smer by vládu zostavil ťažko 04 - Modified: 2024-09-23 17:10:27 - Feat.: - Title: Prieskum: Progresívne Slovensko sa doťahuje na Smer, dve strany by sa tesne nedostali do parlamentu 05 - Modified: 2024-09-22 10:48:00 - Feat.: - Title: Viac ako 60 percent firiem na Slovensku má problém obsadiť pracovné miesta, ukazuje prieskum
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 17:05