StoryEditor

Olympiáda je už pre biznis problematická

06.02.2014, 22:59
Mediálny expert Daniel Köppl pre HN:

Daniel Köppl je dlhoročný marketingový novinár, zakladateľ a bývalý šéfredaktor týždenníka Marketing & Media, prispievateľ servera Aktuálně. cz a denníka Insider, šéfredaktor časopisu Stratégie.

Olympijské hry, zimné či letné, sa konajú raz za štyri roky. Aké veľké „sústo“ predstavujú pre biznis sféru?

Vzhľadom na pomerne krátky čas hier firmy nemôžu očakávať, že im samotná prítomnosť na olympiáde zdvihne predaj vo veľkých objemoch. Ide skôr o upevnenie značky, podčiarknutie dlhodobej spolupráce s nejakým športovcom či zlepšenie čísiel ponukou rôznych limitovaných edícií. Typické sú napríklad športové kolekcie firmy Alpine Pro, ktorá si takto počas hier vo Vancouvri zdvihla tržby o 30 percent. Hoci investície do športového marketingu rastú...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-01-12 07:01:00 - Feat.: 0 - Title: Argentínva vydá vojnového zločinca Milana Lukiča do Haagu
01 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video) 02 - Modified: 2024-09-03 08:00:00 - Feat.: - Title: Dvaja študenti prespávajú v nehnuteľnostiach, aby dokázali majiteľom, že v nich nestraší. Samozrejme si za to nechávajp platiť 03 - Modified: 2024-08-22 05:56:55 - Feat.: - Title: Podnikateľka vlastnila Janukovyčovu plochu pre vrtuľníky. Teraz jej dali naše úrady zelenú na veľkú investíciu 04 - Modified: 2024-08-17 10:00:00 - Feat.: - Title: Bezmäsité mäso malo zachrániť svet, realita vyzerá inak. Firmy doň naliali vyše miliardy, ľudia oň nemajú záujem 05 - Modified: 2024-08-11 07:30:00 - Feat.: - Title: Názvy legendárnych spoločností vznikali náhodou ale aj veľmi premyslene. Ako sa narodili IKEA, Spotify či LEGO?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 08:16