StoryEditor

Do Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča

19.06.2021, 18:30
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.

Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.

​Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-08 08:29:00 - Feat.: - Title: Nákladné vozidlo v Bratislave narazilo do budovy 02 - Modified: 2024-07-06 09:03:50 - Feat.: - Title: Na bratislavskom Prístavnom moste obmedzia dopravu, práce majú trvať takmer 50 dní 03 - Modified: 2024-07-05 09:52:00 - Feat.: - Title: Bratislava v roku 2023 vybrala takmer 5,8 milióna eur na dani z ubytovania 04 - Modified: 2024-07-04 22:13:39 - Feat.: - Title: V Bratislave sa začínajú práce na dočasnom premostení pri moste na Hradskej 05 - Modified: 2024-07-04 11:29:29 - Feat.: - Title: Situáciu s komármi riešime intenzívne a zodpovedne, reaguje Bratislava na niektorých starostov mestských častí
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 23:52