Bratislavský obchvatTASR/M. Svítok
StoryEditorDo Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.
Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.
Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-08 08:29:00 - Feat.: - Title: Nákladné vozidlo v Bratislave narazilo do budovy
02 - Modified: 2024-07-06 09:03:50 - Feat.: - Title: Na bratislavskom Prístavnom moste obmedzia dopravu, práce majú trvať takmer 50 dní
03 - Modified: 2024-07-05 09:52:00 - Feat.: - Title: Bratislava v roku 2023 vybrala takmer 5,8 milióna eur na dani z ubytovania
04 - Modified: 2024-07-04 22:13:39 - Feat.: - Title: V Bratislave sa začínajú práce na dočasnom premostení pri moste na Hradskej
05 - Modified: 2024-07-04 11:29:29 - Feat.: - Title: Situáciu s komármi riešime intenzívne a zodpovedne, reaguje Bratislava na niektorých starostov mestských častí