StoryEditor

Očakáva sa prudké oživenie predaja nápojov. V súboji gigantov vedie Pepsi

22.04.2021, 00:00
Červený výrobca čierneho nealka si napriek tomu udržuje silnejšiu hodnotu značky.

Vstup do roka, od ktorého sa vďaka uvoľňovaniu opatrení očakáva prudké oživenie predaja nápojov, vyšiel podstatne lepšie pre Pepsi. Výrobca nápoja vo fľašiach s modrou etiketou za prvý kvartál tohto roka zarobil 1,71 miliardy dolárov, čo je medziročný nárast takmer o 28 percent.

Zárobok Coca-Coly bol síce vyšší – 2,25 miliardy dolárov, avšak medziročne o pätinu klesol.

Pepsi má z predaja nápojov iba necelú polovicu ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-17 11:25:56 - Feat.: - Title: Pepsi bola kedysi námornou veľmocou. Vďaka bizarnej dohode so Sovietskym zväzom mala 17 ponoriek, krížnik aj torpédoborec 02 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy 03 - Modified: 2024-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy 04 - Modified: 2024-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy 05 - Modified: 2022-11-15 13:00:00 - Feat.: - Title: Bizarný súdny spor. Pepsi sľubovala za zbieranie bodov stíhačku. Jeden mladík to zobral vážne, minul takmer milión
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 06:45