StoryEditor

Naše potraviny musia nájsť cestu k zlacneniu​

09.04.2021, 11:00
Pokles podielu slovenských potravín na pultoch sa zastavil v roku 2017, no súčasných 40 percent je aj tak hlboko pod potenciálom krajiny.

Bryndza je súčasťou našej tradície, no zákazníci napriek tomu každoročne zjedia trikrát viac syra mozzarella. Slovenské potraviny majú dlhodobo problém presadiť sa na pultoch obchodov, čo sa snažia zvrátiť projekty obchodných sietí na podporu domácej produkcie. Jedným z nich je napríklad privátna značka Slovenskô od spoločnosti Lidl, ktorá je dedikovaná slovenským potravinám. Reťazec Kaufland už štvrtý rok podporuje lokálnych dodávateľov, ktorí vzhľadom na ich výrobné kapacity nedokážu zásobovať celý trh, ale len pár predajní v okolí.


Dostať slovenské potraviny na pulty obchodov je teda cieľom tak potravinárov, ako a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-16 07:11:46 - Feat.: - Title: Pomáha pri osteoporóze, funkcii čriev, depresiách, lieči žalúdok. Táto naša potravina má naozaj čo ponúknuť 02 - Modified: 2024-06-17 16:07:43 - Feat.: - Title: Mimoriadna pomoc na podporu slovenských potravín má prijímateľov, reaguje na krízu po vpáde Ruska na Ukrajinu 03 - Modified: 2022-04-20 20:44:25 - Feat.: - Title: Vajcia raketovo dražejú. Chovatelia podnikajú so stratou a musia pristúpiť k ráznemu kroku 04 - Modified: 2022-03-29 10:27:42 - Feat.: - Title: Vojna ženie nahor ceny benzínu aj potravín, treba na ne pracovať viac. Niektoré produkty však zlacneli 05 - Modified: 2022-01-23 13:14:08 - Feat.: - Title: Potravinárska komora Slovenska: Daňové úľavy na potraviny v okolitých krajinách by vláda nemala podceniť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. november 2024 02:36