Do konca roka 2020 nasadí Železničná spoločnosť Slovensko 21 nových klimatizovaných dieselmotorových vagónov pre regionálnu dopravu.
StoryEditor

Železnice majú za sebou krutý rok, nepomohli ani milióny navyše

06.04.2021, 17:03
Firma zaplatila zamestnancom viac na platoch, čím stúpli jej náklady.

Rok 2021 vyhlásil Brusel za Európsky rok železnice. Segment však zatiaľ sotva môže očakávať, že bude lepší ako minulý. Ten bol pre nášho štátneho dopravcu, ako aj pre správcu infraštruktúry zdrvujúci.

Zatiaľ čo Železniciam Slovenskej republiky klesli tržby takmer o 10 percent, štátnemu dopravcovi, teda Železničnej spoločnosti Slovensko sa znížili až o 45 percent.

Pri vlakoch je diagnóza masívneho prepadu pomerne jednoznačná.

Koronakríza zrazila záujem cestujúcich o akúkoľvek verejnú dopravu. Pri správcovi infraštruktúry sa však rysuje oveľa komplexnejšie pozadie mimoriad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-18 11:51:27 - Feat.: - Title: Rezort dopravy splnil míľnik plánu obnovy, bol ním nový vlakový grafikon 02 - Modified: 2024-09-16 10:49:14 - Feat.: - Title: Divoké počasie skomplikovalo dopravu, niektoré lety meškali. Problémy hlásia železnice aj pošta 03 - Modified: 2024-09-07 19:13:12 - Feat.: - Title: Po technickom probléme už vlaky v Nemecku premávajú, porucha mala byť v rádiovej komunikácií 04 - Modified: 2024-09-07 14:50:34 - Feat.: - Title: Technický problém ochromil železničnú dopravu v centrálnej časti Nemecka 05 - Modified: 2024-09-06 08:45:47 - Feat.: - Title: V rýchliku pobehoval baran s plienkou. Znečisťoval vlak a okusoval cestujúcich
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. september 2024 04:37