Do konca roka 2020 nasadí Železničná spoločnosť Slovensko 21 nových klimatizovaných dieselmotorových vagónov pre regionálnu dopravu.
StoryEditor

Železnice majú za sebou krutý rok, nepomohli ani milióny navyše

06.04.2021, 17:03
Firma zaplatila zamestnancom viac na platoch, čím stúpli jej náklady.

Rok 2021 vyhlásil Brusel za Európsky rok železnice. Segment však zatiaľ sotva môže očakávať, že bude lepší ako minulý. Ten bol pre nášho štátneho dopravcu, ako aj pre správcu infraštruktúry zdrvujúci.

Zatiaľ čo Železniciam Slovenskej republiky klesli tržby takmer o 10 percent, štátnemu dopravcovi, teda Železničnej spoločnosti Slovensko sa znížili až o 45 percent.

Pri vlakoch je diagnóza masívneho prepadu pomerne jednoznačná.

Koronakríza zrazila záujem cestujúcich o akúkoľvek verejnú dopravu. Pri správcovi infraštruktúry sa však rysuje oveľa komplexnejšie pozadie mimoriad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 09:03:19 - Feat.: - Title: Súťaž šitá pre ZSSK vyvolá problém. Sklz v liberalizácii musíme riešiť v Bruseli spolu s Rakúšanmi či Dánskom 02 - Modified: 2024-11-06 09:04:50 - Feat.: - Title: Mobilná aplikácia slovenských železníc sa mení, cestujúci získajú okamžitý prehľad o svojom spoji 03 - Modified: 2024-11-04 12:20:18 - Feat.: - Title: Posádky vlakov na západe Japonska budú mať dáždniky odolné proti nožom 04 - Modified: 2024-11-04 10:35:23 - Feat.: - Title: V prímestskom vlaku vo Francúzsku došlo k bitke s použitím sekery 05 - Modified: 2024-11-01 03:29:17 - Feat.: - Title: Rýchlovlaky cez Strednú Áziu aj zbližovanie Uzbekov a Kazachov so Západom. Ako Hodvábna cesta vstáva z popola?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 18:30