Cestou, ktorá vedie od Žiliny na Kysuce či vnútorným okruhom Komárna, prejde denne vyše 20-tisíc vozidiel. Pri kysuckej komunikácii to znamená využitie na 114 percent svojej kapacity. Od realizácie D3, ktorá by ju odľahčila od náporu kamiónov, ju však stále delia roky prípravy.
A spomínané Komárno? To je od svojho vysnívaného obchvatu ešte ďalej. Inak je to však pri dvoch nenápadných úsekoch na Gemeri, ktoré nemajú svoje potenciálne využitie naplnené ani do polovice, denne tu prejde zhruba sedemtisíc vozidiel.
Napriek tomu sú v prípade týchto úsekov neďaleko Rimavskej Soboty, od Zacharoviec po Bátku, procesy prípravy pre rýchlostnú cestu R2 blízko realizácie.
Nielenže je na ne vypracovaná dokumentácia na stavebné povolenie, vo vysoko...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.