StoryEditorSlovenský Volkswagen sfúkol 30 sviečok. Teraz chystá ďalší veľký projekt
Od 15 kusov vozidiel k viac ako tisícke za deň. Bratislavská fabrika dlhodobo priťahuje miliardové investície a vyrába vlajkové lode koncernu.
Červený vzorovaný koberec, luxusný interiér, veľký drevený stôl a za ním kopec funkcionárov. Medzi nimi azda najdôležitejší z nich boli vtedajší minister hospodárstva Jaroslav Kubečka a šéf koncernu Volkswagen Carl Hahn, ktorí sa rozhodli uzavrieť dohodu. Písal sa rok 1991 a na Úrade vlády bol dôkazom nového režimu aj príchod veľkých západných investorov. O Bratislavské au...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-08 11:28:28 - Feat.: - Title: Muskova firma stráca podiel na nemeckom trhu s elektromobilmi
02 - Modified: 2024-11-08 08:43:14 - Feat.: - Title: Slovenský export naďalej brzdili autá. Import podporili dovezené energetické komodity
03 - Modified: 2024-11-06 14:30:00 - Feat.: - Title: Automobilový priemysel prechádza transformáciou. Čo ju brzdí najviac?
04 - Modified: 2024-11-05 17:30:00 - Feat.: - Title: Ficov kabinet po roku vo funkcii najviac dotuje jeden druh fabrík. Poslané stámilióny sa nám môžu vypomstiť
05 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA