Obyvateľom Šale, ale aj cezpoľným návštevníkom Bratislavy z tohto smeru sú určite známe chvíle strávené často aj v polhodinových kolónach. Mestom, ktoré je známe chemickým gigantom Duslo, prejde denne 28-tisíc vozidiel a svoj „jednotkový“ obchvat si pýtajú už tri desaťročia.
Za ministrovania Árpáda Érseka sa zdala stavba už na dosah, ale po vyhlásení tendra prichádzal jeden problém za druhým. Termíny sa nestíhali, zdroj financovania cez staré eurofondy sa zdal čoraz menej reálny.
Rozhodnutie o osude stavby prišlo až 26. 2., keď ho výbor, ktorý rozhoduje o operačnom programe, vyradil z kľúčového programu.
Obchvat teda prišiel o financovanie z daného operačného obdobia.
Bývalý investičný riaditeľ NDS Juraj Čermák v HNtelevízii hovoril o tom, kedy by mohol byť dokončený obchvat Bratislavy:
„Na základe hlasovania...
Zostáva vám 85% na dočítanie.