StoryEditorV zahraničí „jazdenky“ nechcú, u nás je zľava
Priemerný vek vozidlového parku na Slovensku stále rastie. Dôvodom je aj nastavenie registračných poplatkov.
Nový majiteľ luxusného BMW radu 7 s výkonom 390 kilowattov zaplatí štátu vo forme registračného poplatku 3 900 eur. Ak by sa však rozhodol pre staršieho jazdeného brata rovnakej „sily“, ktorý brázdi cesty už 10 rokov, ušetril by na spomínanej taxe až 3 300 eur.
Nie každý motorista sa vyváža v podobných limuzínach, ale téma registračných poplatkov sa týka každého. Platí, že čím staršie vozidlo v danej výkonnostnej kategórii, tým nižší odvod do štátnej pokladnice. A tento fakt má za následok starnutie slovenského parku. „Zaužívaný systém registračných poplatkov spôsobuje ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-04 22:08:21 - Feat.: - Title: Európa dnes zaviedla clá proti Číne. Slovensko máta odveta, tá môže mať drvivý dosah (otázky a odpovede)
02 - Modified: 2024-07-03 12:04:00 - Feat.: - Title: „Nákupná horúčka“ Slovákov: Dovezených áut u nás pribúda, predstavujú skryté riziká
03 - Modified: 2024-06-27 19:22:51 - Feat.: - Title: Šurany pokryjú len štvrtinu našich potrieb. Bez zelenej energie na ďalšie baterkárne zabudnime (rozhovor)
04 - Modified: 2024-06-28 11:41:01 - Feat.: - Title: Nielen autá, ale aj bravčové mäso. Číňania začali odvetu za clá na ich elektrické autá
05 - Modified: 2024-06-19 14:29:49 - Feat.: - Title: Šéf taiwanského zastúpenia v Bratislave pre HN: Slovensko sa pre nás stáva vstupnou bránou do celého regiónu