Žilinská fabrika nemá súčiastky, ktoré nevie do vozidiel dodatočne domontovať. Časť zamestnancov v podniku sa tak opäť ocitla na prekážke na strane zamestnávateľa.
Rok 2020 sa do kroniky pre žilinskú Kiu z hľadiska plynulosti výroby rozhodne nezapíše ako najlepší. Kórejská automobilka, ktorá potrebuje komponenty dodať včas a v potrebnom množstve, totiž opäť nedokázala udržať v chode výrobné linky tak, ako plánovala. Problém je tak ako aj na jar za hranicami Slovenska u jedného z dodávateľov.
„Vzhľadom na výpadok dodávky dielov od zahraničného dodávateľa sme boli nútení dočasne zrušiť nočnú zmenu od 22. do 28. októbra,“ uviedol pre HN hovorca žilinskej fabriky Kia Motors Slovakia Ján Žgr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Zákaz aj napriek snahe. Koniec spaľovacích motorov v EÚ platí, nastane od roku 2035
02 - Modified: 2024-11-08 14:24:02 - Feat.: - Title: Šéf OFZ pre HN: Mnohé huty prežívajú vďaka predaju emisných povoleniek. Prejedajú si tak vlastnú budúcnosť
03 - Modified: 2024-11-05 17:30:00 - Feat.: - Title: Ficov kabinet po roku vo funkcii najviac dotuje jeden druh fabrík. Poslané stámilióny sa nám môžu vypomstiť
04 - Modified: 2024-11-08 10:44:44 - Feat.: - Title: Logika velí presunúť prestížne Audi z Bruselu do Bratislavy, no Slovensko stráca. Kam mieri top model?
05 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil