V tomto roku sa veľa dobrých správ na automotive trhu neurodilo. V prípade subdodávateľov, dodávateľov i výrobcov môžeme často počuť o poklesoch výroby, prekážkach na strane zamestnávateľa, nedostatku dielov či v mnohých prípadoch dokonca o prepúšťaní. Príkladom je trnavská PSA, ktorá sa obáva, či vôbec dostane nový projekt, žilinská Kia, ktorá musela opäť postáť, či veľkí dodávatelia, ktorí zas museli znižovať stavy zamestnancov.
V náročnom prostredí, a to aj bez vplyvov pandémie, sa dlhodobo nachádza aj bratislavský Volkswagen. Ten sa v rámci posilnenia svojho postavenia v internom konkurenčnom prostredí koncernu snaží dlhodobo zefektívňovať výrobu a robiť dohody s vládou i odbormi. Prvým výsledkom snáh je ter...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.