Patria medzi ekologické spôsoby dopravy a v hlavnom meste spolu s vlakmi by mali nahradiť metro. V Bratislave sú však s výstavbou nových kilometrov električkových koľají problémy.
Bratislavský sen o metre sa po desaťročiach rozplynul. Hlavné mesto má totiž podľa odborníkov zlý pomer hustoty obyvateľov a rozlohy, skrátka, je rozlezené, čomu napomáha aj masív Malých Karpát.
Alternatívou podzemných tratí teda zostávajú električky. Pokladanie nových koľají či modernizácia tých starých však prebieha pomalšie, než sa plánovalo.
Jedným z predvolebných sľubov primátora Matúša Valla bola podpora tejto formy hromadnej dopravy. V súčasnosti projekty električiek meškajú a viaznu na viacerých frontoch.
Okrem modernizácie Dúbravsko-karloveskej radiály, ktorá bude meškať aj v jej druhej etape, je tu napríklad projekt koľají, ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-10 11:35:08 - Feat.: - Title: Developer pokračuje v obnove OD Dunaj a Domu odievania. Hotová má byť koncom budúceho roka
02 - Modified: 2024-11-08 09:30:52 - Feat.: - Title: Môžeš sa tešiť na nadupaný event. AMAVET otvára Týždeň vedy a techniky, toto na ňom zažiješ
03 - Modified: 2024-11-05 18:30:00 - Feat.: - Title: Slovensko sa mení z plynového obra na trpaslíka. My lipneme na plyne, aj keď ide o slepú uličku (Brífing HN)
04 - Modified: 2024-11-05 09:46:28 - Feat.: - Title: Bratislavská vodárenská spoločnosť počas zimy pozastaví preberanie žiadostí a objednávok na práce
05 - Modified: 2024-11-05 08:29:11 - Feat.: - Title: VIDEO: Na Bajkalskej ulici v Bratislave horelo auto