Tieňový minister Ján Marosz a expert na dopravu Jiří KubáčekHNtelevízia
StoryEditor

Stále snívame s hlavou v oblakoch. Nevieme udržať ani tie železnice, ktoré už máme

13.07.2020, 00:00
Autor:
tgtg
Železničná doprava, a to hlavne v okolí veľkých miest, má skutočne veľkú perspektívu, povedal pre HN bývalý sekčný riaditeľ ministerstva dopravy Jiří Kubáček.

Je podľa vás tento projekt na zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu trate v takejto forme potrebný?
Na úseku medzi Dunajskou Stredou a Bratislavou je to vážne, lebo tam je frekvencia cestujúcich skutočne vysoká. Ani to nie je tak o elektrifikácii, ako o zdvojkoľajnení. Priepustnosť trate by mala byť vhodná na želaný polhodinový alebo aj pätnásťminútový takt.


Ako je to s menej frekventovaným úsekom od Dunajskej Stredy po Komárno?
Nie som si úpln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské a české reality sú príliš strnulé, inak je to v Poľsku, tvrdí pre HN šéf spoločnosti Investika 02 - Modified: 2024-07-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Šéf IT asociácie Emil Fitoš pre HN: Ako je na tom IT odvetvie na Slovensku? Tam, kde my kráčame, iní bežia 03 - Modified: 2024-07-04 12:00:00 - Feat.: - Title: Toto sú chyby vodičov, ktorými ostatných ohrozujú i vytáčajú. Našli ste sa v nich aj vy? 04 - Modified: 2024-07-04 09:00:00 - Feat.: - Title: Môžeš si dovoliť jazdiť s väčším SUV? Tak budeš platiť aj vyššie dane, volajú aktivisti 05 - Modified: 2024-07-04 21:03:37 - Feat.: - Title: Expert na polovodiče pre HN: Môžeme hrať významnú rolu pri remodifikácii európskeho priemyslu polovodičov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 00:48