StoryEditor

Nové električky bojujú s časom. Bratislava sľubuje jednu dlhú trať, Petržalka chce tri

30.06.2020, 00:00
Hlavné mesto má v rukách stavebné povolenie na predĺženie petržalskej električkovej trate. Cesta k výstavbe je však stále dlhá.

V bratislavských električkách a trolejbusoch sa odviezlo za posledný rok vyše 100-miliónov cestujúcich. Mesto však po otvorení prvej trate do Petržalky počítalo s výrazne vyššími číslami. Za posledné štyri roky od začiatku v roku 2019 totiž priniesla nárast cestujúcich na úrovni iba 0,4 percenta.

Predpoklad pritom počítal až s piatimi percentami. Ako si to mesto vysvetľuje? Dôvody magistrát vidí v komplikáciách, ktoré spôsobila modernizácia trate v Dúbravke a Karlovej Vsi, ako aj v uzáverách kvôli výstavbe novej autobusovej stanice.

V ďalších rokoch by však štatistiku malo „nakopnúť“ pokračovanie petržalskej tra...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-06 09:51:21 - Feat.: - Title: Z Libanonu dorazilo do Bratislavy deväť Čechov a traja rodinní príslušníci 02 - Modified: 2024-10-06 07:34:42 - Feat.: - Title: Bratislava pripravuje diskusie o prekládke napätia ponad Draždiak 03 - Modified: 2024-10-05 08:48:23 - Feat.: - Title: V utorok sa má začať súdny proces s falošným plastickým chirurgom 04 - Modified: 2024-10-04 11:28:33 - Feat.: - Title: Rozhodnutie o hoteli Kyjev v Bratislave by možno mohlo padnúť do konca roka 05 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 19:30