StoryEditor

Koronavírus nakopol digitalizáciu

19.06.2020, 00:00
Až 65 percent verejnosti je presvedčených, že správanie spoločností počas pandémie bude mať vplyv na to, ako budú kupované ich služby a výrobky v budúcnosti.

Vzťah k životnému prostrediu, biznis partnerom, okolitej komunite a najmä k zamestnancom sú hlavné okruhy spoločenskej zodpovednosti firiem, známej aj pod skratkou CSR. Aktuálnosť tejto témy prehĺbila pandémia. Firmy totiž potrebovali v posledných mesiacoch urýchliť procesy, ako sú digitalizácia, redukcia environmentálne záťažových aktivít či zvýšená ochrana fyzického a psychického zdravia zamestnancov.
„Koronavírus dal príležitosť firmám ukázať, či zodpovedne podnikajú a či sa budú držať pravidiel, ktoré majú napísané v deklaráciách a smerniciach. Zároveň vyšlo najavo aj to, že mož...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-20 11:41:46 - Feat.: - Title: Raši: Ciele EÚ v digitalizácii chceme do roku 2030 splniť v čo najvyššej miere 02 - Modified: 2024-11-20 10:00:00 - Feat.: - Title: Európska centrálna banka opäť znižuje sadzby, Slovensko však čakajú vyššie dane a inflácia 03 - Modified: 2024-11-21 20:35:40 - Feat.: - Title: Zelená transformácia je pre podniky šanca, zaznelo na konferencii ATLAS Fórum 04 - Modified: 2024-11-21 20:41:51 - Feat.: - Title: Ako zavádzať zelené riešenia? Berme si príklad zo severských krajín 05 - Modified: 2024-11-18 13:38:52 - Feat.: - Title: Vo Wu-chane rozbehli nový výskum koronavírusov. U odborníkov vzbudzuje obavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 07:37