StoryEditorPrefíkaný ťah Dedolesa. „Otravné“ hlodavce predali rekordné množstvo ponožiek
Podľa marketérov sa firme Dedoles podaril husársky kúsok, z ktorého bude ťažiť ešte roky.
Ľudia sedia doma. Z médií sa na nich valia negatívne správy o stúpajúcich prípadoch nákazy. Zmocňuje sa ich strach a nervozita. Vtom sa však z televízie ozve chytľavá melódia. Na tú sa roztancujú roztomilé hlodavce vo veselých „ponožkách, ktoré nemajú páru“. Vyrába ich spoločnosť Dedoles a jej reklame sa počas povinnej karantény nevyhol zrejme takmer žiaden Slovák.
Spoločnosť sídliaca v Pezinku totiž v časoch, keď bola väčšina firiem v problémoch a musela škrtať výdavky, stavila na masívnu marketingovú kampaň...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj