Automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorTop dodávateľ u nás má problém. Je pod tlakom krízy
Časť z deväťtisíc zamestnancov bude čerpať hromadnú dovolenku, náhradné voľno či 60 percent priemernej mzdy.
Aj keď automotive sektor naprieč Európou pomaly ožíva, väčšina sektora je stále v útlme. To vytvára obrovský tlak aj na dodávateľov. Výnimkou nie je ani Schaeffler, jeden z najväčších zamestnávateľov na našom trhu, ktorý pôsobí v Skalici a na Kysuciach.
Firmu s deväťtisíc zamestnancami stále trápi výrazný pokles výroby, predovšetkým v divízii sústredenej na automotive.
Aj to je dôvod, prečo časť pracovníkov v tomto týždni bude čerpať buď hromadnú dovolenku, alebo 60 percent mzdy...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-08 14:24:02 - Feat.: - Title: Šéf OFZ pre HN: Mnohé huty prežívajú vďaka predaju emisných povoleniek. Prejedajú si tak vlastnú budúcnosť
02 - Modified: 2024-11-08 10:44:44 - Feat.: - Title: Logika velí presunúť prestížne Audi z Bruselu do Bratislavy, no Slovensko stráca. Kam mieri top model?
03 - Modified: 2024-10-20 22:02:38 - Feat.: - Title: Potenciál slovenského IT dusí „vysávačový efekt“. Experti odchádzajú na Západ a naše firmy zívajú prázdnotou
04 - Modified: 2024-10-18 15:08:58 - Feat.: - Title: Emisné limity a clá proti Číne. Na ničom z toho sa členské krajiny Únie ani výrobcovia nevedia zhodnúť
05 - Modified: 2024-09-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Globálna šéfka Peugeotu pre HN: Strach z Číny nemám, zničiť nás chceli aj Japonci či Kórea a stále sme tu