Automobilový priemysel na Slovensku eviduje prvý výskyt koronavírusu.
V priebehu marca popadal európsky automobilový priemysel ako domček z kariet. Koronavírus ochromil európsky dopyt po vozidlách a rovnako aj celý dodávateľský reťazec.
Výsledkom bol fakt, že nebolo pre koho vyrábať, ani z čoho vyrábať.
A tak výrobcovia spolu s dodávateľmi z prevádzkových i hygienických dôvodov zatvárali svoje výroby.
Nákaza sa slovenskému automotive aj tak nevyhla. Niektorí zamestnanci a vedúci pracovísk výrobcu svetlometov v Bánovciach pri Trenčíne totiž v týchto dňoch začali evidovať správy o tom, že vírus z Číny dorazil až k nim do závodu, čo pre HN potvrdilo aj nemecké ústredie.
„Medzi našimi zamestnancami v Bánovciach máme jeden pozitívny prípad COVID-19,“ uviedol hovorca dodávateľského koncernu Marcus Richter.
Pracovníci v obavách
Šéf odborov OZ Kovo v podniku Miroslav Nirka pre HN potvrdil, že nakazený ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-08 14:24:02 - Feat.: - Title: Šéf OFZ pre HN: Mnohé huty prežívajú vďaka predaju emisných povoleniek. Prejedajú si tak vlastnú budúcnosť
02 - Modified: 2024-11-08 10:44:44 - Feat.: - Title: Logika velí presunúť prestížne Audi z Bruselu do Bratislavy, no Slovensko stráca. Kam mieri top model?
03 - Modified: 2024-10-20 22:02:38 - Feat.: - Title: Potenciál slovenského IT dusí „vysávačový efekt“. Experti odchádzajú na Západ a naše firmy zívajú prázdnotou
04 - Modified: 2024-10-18 15:08:58 - Feat.: - Title: Emisné limity a clá proti Číne. Na ničom z toho sa členské krajiny Únie ani výrobcovia nevedia zhodnúť
05 - Modified: 2024-10-02 14:10:34 - Feat.: - Title: Covid je na vzostupe a ďalší subvariant sa šíri ešte rýchlejšie. Čo o ňom vieme a ochránia nás vakcíny?