StoryEditor

Obľúbená alternatíva piva končí. Tento produkt už v obchode nenájdete

06.12.2019, 17:00
Spoločnosť Staropramen po šiestich rokoch prestane vyrábať známy nealko nápoj. Prednosť dostali obľúbenejšie značky.

Stopercentne prírodná, nealkoholická, osviežujúca, bez konzervantov a umelých sladidiel. Takýmito prívlastkami sa pýšila Sládkova Limonáda z portfólia spoločnosti Staropramen. Tá na náš trh zavítala zhruba pred šiestimi rokmi s pomerne veľkými ambíciami.

„Zo všetkých variant, ktoré sme v uplynulej dobe zvažovali, nás najviac zaujala možnosť osloviť spotrebiteľov prvým prírodným nealkoholickým osviežením pre dospelých, ktorá ale zároveň vychádza z nášho pivovarníckeho...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 02 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 03 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj 04 - Modified: 2024-11-06 23:02:55 - Feat.: - Title: Lieky chceli predávať v Auparku, teraz hľadajú plán B. Prvé lastovičky prídu budúci rok, vraví šéf dm 05 - Modified: 2024-11-08 10:28:55 - Feat.: - Title: S vajcami majú problém aj Lidl, Kaufland či Billa. Budú chýbať aj na Vianoce a kedy sa trh celkom zotaví?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. november 2024 19:11