StoryEditorPrvýkrát zlyhali, teraz za známym reťazcom stojí iná firma. Burger King na Slovensku expanduje
Spoločnosť sa chce najprv orientovať na lokality, kde vôbec nefiguruje. Prvý drive thru otvorí v Prešove, do konca roka pribudnú ďalšie dva.
V novembri 2018 u nás rozvírila gastronomické vody kampaň znovuzrodeného Burger Kingu. Niesla názov #PREPACMEKAC, pričom rovnako sa volalo aj uvádzacie menu, a prizvali si do nej množstvo youtuberov a influencerov.
Fastfoodová sieť chcela týmto marketingovým ťahom prilákať zákazníkov konkurenčného McDonald's. To, do akej miery sa to vtedy podarilo, nevedno, no jedno je isté – na slovenskom trhu svitá na lepšie časy. Potvrdzuje to aj postupná expanzia.
Za volantom nám chutí
Aktuálne majú štyri reštaurácie v Bratislave a jednu v Košiciach, no v marci si ich špeciality budú môcť vychutnať už aj Prešovčania. A to dokonca v pohodlí auta.
„Ďalšie dve dr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-04 11:00:00 - Feat.: - Title: Príbehy slávnych jedál: Caesar šalát oslavuje 100. výročie, názov však nedostal podľa rímskeho vodcu. Toto doň vôbec nepatrí
02 - Modified: 2024-07-02 11:33:28 - Feat.: - Title: Grilovaná kauza obľúbeného reťazca: Nižšie emisie, ale nespokojní zákazníci. Rozčuľujú ich kuratá vo vreckách
03 - Modified: 2024-06-28 08:22:36 - Feat.: - Title: Splnomocnenec vlády Peter Kotlár spochybňuje pandémiu COVID-19
04 - Modified: 2024-06-21 16:47:09 - Feat.: - Title: KOMENTÁR: Kotlár to vôbec nepochopil. Čo je skutočná podstata jeho funkcie?
05 - Modified: 2024-06-20 14:36:33 - Feat.: - Title: Kotlár je zahnaný do kúta, tvrdí expert. Čo podľa neho sleduje tvrdením, že pandémia u nás nebola?