StoryEditorStošesťdesiatka sa pomaly šíri. Železnice investujú stámilióny do koľajníc
V horizonte štyroch rokov by obnovená infraštruktúra mala byť od Bratislavy až po Strečno aj vďaka megazákazke v hodnote 353 miliónov eur.
Rýchlejšie a bezpečnejšie cestovanie vlakom po nových koľajniciach. Už o štyri roky by malo byť realitou na hornom Považí. Minimálne na trati Váh – Varín – Strečno. Ide o 16-kilometrový úsek, ktorý dostane za 353 miliónov eur modernejšiu tvár. Súťaž vypísali Železnice Slovenskej republiky. Ide v nej o dostavbu zriaďovacej stanice Teplička v Žiline a modernizáciu tratí dopravného uzla Žilina.
V praxi to má znamenať, že vlaky cez žilinskú stanicu pôjdu namiesto súčasných 40 kilo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-27 16:45:00 - Feat.: - Title: Železnice idú zahustiť vlaky medzi Bratislavou a Trnavou. Súťažil len známy hráč a cenu nafúkol na dvojnásobok
02 - Modified: 2024-09-27 09:03:22 - Feat.: - Title: Najdlhší železničný most u nás je v oveľa vážnejšom stave, ako čakali. Modlia sa, nech nespadne, tvrdí expert
03 - Modified: 2024-09-23 14:39:21 - Feat.: - Title: ZSSK chce prenajať nové rušne. Útvar hodnoty za peniaze odporúča zaobstarať len nevyhnutný počet
04 - Modified: 2024-09-23 14:14:04 - Feat.: - Title: Rýchliky do Česka cez Čadcu sú obmedzené, jazdia len medzi Žilinou a Čadcou
05 - Modified: 2024-09-18 12:55:49 - Feat.: - Title: ZSSK sa chystá modernizovať železničnú dopravu na Slovensku, zverejnila plánované kroky