StoryEditorWüstenrot v zmluve skryl podmienku a dostal pokutu 25-tisíc. NBS uviedla tri dôležité argumenty
NBS vo svojom rozhodnutí označila takúto praktiku za neprijateľnú zmluvnú podmienku, poisťovni ju zakázala používať.
Keď vodič autobusu nechtiac poškodil v apríli 2017 pridelené vozidlo, urobil to, čo poistení zvyknú. Škodu nahlásil Wüstenrotu, kde mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone povolania. Namiesto plnenia však prišlo odmietnutie. Pre malé písmená.
Národná banka Slovenska následne označila konkrétnu poistnú podmienku na neprijateľnú. Pomerne rozsiahlo sa vyjadrila aj k tomu, kedy môže poisťovateľ zmluvu vypovedať a na čo treba pri uzatváraní zmluvy klienta vopred upozorniť.
Dôležitým pre celý prípad bola časť poistných podmienok, podľa ktorej môžu poistený i poisťovňa do troch mesiacov od oznámenia škodovej udalosti vypovedať zmluvu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-14 17:20:02 - Feat.: - Title: Európska komisia uložila spoločnosti Meta pokutu takmer 800 miliónov eur, porušila protimonopolné pravidlá
02 - Modified: 2024-11-14 14:23:36 - Feat.: - Title: Meta dostala od eurokomisie pokutu takmer 800 miliónov eur za zneužitie postavenia na trhu
03 - Modified: 2024-11-11 13:00:00 - Feat.: - Title: Častý zlozvyk vodičov: Kedy využívať hmlovky a kedy vám už môže hroziť pokuta?
04 - Modified: 2024-11-09 11:10:52 - Feat.: - Title: Štát za pandemické priestupky uložil pokuty za viac ako dva a pol milióna eur
05 - Modified: 2024-11-06 23:00:00 - Feat.: - Title: Ľubor Gráč z C&C: Klient, ktorý dostáva kvalitnú starostlivosť od makléra, by ani nemal vedieť, kde je jeho poisťovňa