V súčasnosti je jednou z tém z hľadiska brandu zodpovedná komunikácia značiek. Aj to je dôvod, prečo sa stala úvodnou témou konferencie. Na Online summite o nej hovoril Peter Šurín, strategický a kreatívny riaditeľ agentúry Elite Solutions, ktorý v prezentácii zhrnul základné informácie, ktoré by mal o CSR vedieť každý, kto pracuje v oblasti marketingu. Spoločenská zodpovednosť podľa neho nie je buzzword, vyvíja sa s potrebami spoločnosti.
V kampani je dôležité reťazenie príbehu
Na Petra Šurína nadviazala aj riaditeľka marketingovej komunikácie spoločnosti O2 Lucia Petrášová. Hovorila o tom, aké dôležité sú médiá v rámci hodnotovej komunikácie značky. O2 priniesla za posledné obdobie viacero kampaní, ktoré upozornili na nejakú spoločenskú tému. Posledná bola kampaň Nebuď pirát, ktorá sa týkala zodpovedného šoférovania. Na sociálnej sieti ju naplno odštartoval Sajfa a kampaň niekoľko týždňov rezonovala v online priestore. Petrášová vyzdvihla rozhodnutia, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.