Tunel VišňovéPavol Funtál
Predlžovanie lehôt, problémy s geológiou aj hromadný odchod zamestnancov. Prekliaty úsek máta rezort dopravy už desaťročia. Sága stavby najväčšieho tunela na Slovensku pri Žiline sa začala ešte v roku 1998, keď poklepal jej základný kameň minister Mečiarovej vlády Ján Jasovský. Stavbu však „sabotovali“ geologické komplikácie, ktoré vtedajší staviteľ Doprastav nepredvídal.
Ďalšie pokusy
Druhý kameň poklepal o 12 rokov neskô...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-11 15:35:20 - Feat.: - Title: Okrem budov sa stavia aj najmenej diaľnic. Prepad je väčší, než sme očakávali, hovorí šéf stavbárov
02 - Modified: 2024-11-11 11:18:58 - Feat.: - Title: Prepad stavebníctva bol v septembri najvýraznejší od pandémie, tvrdia analytici
03 - Modified: 2024-10-24 14:15:08 - Feat.: - Title: Aké novinky čakajú stavebníkov? Odpovedajú odborníci
04 - Modified: 2024-09-23 09:18:08 - Feat.: - Title: Konsolidačné opatrenia môžu viesť k stagnácii stavebníctva, varuje zväz stavebníkov
05 - Modified: 2024-09-18 11:51:27 - Feat.: - Title: Rezort dopravy splnil míľnik plánu obnovy, bol ním nový vlakový grafikon