Cez Ivanku premáva každý deň do Bratislavy viac ako 60 vlakov.HN/ Pavol Funtál
StoryEditor

Bratislave majú pomôcť záchytné parkoviská. Železnice pripravili plán, ako vytvoriť ďalšie miesta

25.07.2019, 00:00
Železnice chcú aj s pomocou európskych peňazí vybudovať 160 parkovacích miest a 50 miest pre bicykle

„Nemám kde zaparkovať,“ sťažuje sa v propagačnom videu Železničnej spoločnosti automobilový pretekár Maťo Homola. V priamom súboji auta a vlaku chceli železničiari ukázať, že v rannej špičke je lepšie ísť napríklad zo Senca po koľajach. Je to rýchlejšie a navyše odpadávajú spomínané starosti s parkovaním. Na porovnanie, z Ivanky pri Dunaji na hlavnú stanicu to trvá 15 minút, autom aj hodinu až dve.

Desiatky vlakov denne

Problém je, ž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-04 15:00:48 - Feat.: - Title: Čerpanie eurofondov zo starého obdobia je na úrovni vyše 105 percent, uvádza rezort financií 02 - Modified: 2024-07-02 18:00:00 - Feat.: - Title: Z virtuálneho sveta k reálnym problémom 03 - Modified: 2024-07-02 12:10:13 - Feat.: - Title: V týchto krajinách si za parkovanie poriadne priplatíte. Ako je na tom s cenou Slovensko? 04 - Modified: 2024-07-04 12:59:35 - Feat.: - Title: Paradox v Bratislave. Na jednom konci postavili dopravný uzol, no iná časť má dostať vlaky bez napojenia 05 - Modified: 2024-06-19 08:14:06 - Feat.: - Title: Nový park na popradskom sídlisku Juh chce mesto budovať z eurofondov, mesto podáva žiadosť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. júl 2024 01:01