StoryEditorŽeleznice musia prestať byť sociálnym podnikom
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.
Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-03 13:16:40 - Feat.: - Title: Slovinský veľvyslanec pre HN: Petra Vlhová je už skoro ako naša. Keď preteká v Maribore, Slovinci jej fandia
02 - Modified: 2024-10-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Manželia Gogolovci z Takoy: Chceme ukázať, že má zmysel vrátiť sa domov. Čo je ich konkurenčná výhoda?
03 - Modified: 2024-10-02 10:35:04 - Feat.: - Title: Znamenajú existenčnú hrozbu, sú pred nami. Šéf Fordu zostal po návšteve Číny v šoku
04 - Modified: 2024-10-01 11:59:04 - Feat.: - Title: Štrajk v USA: Tisíce zamestnancov prístavov štrajkujú pred rušnou sezónou, obchod to môže stáť milióny
05 - Modified: 2024-10-01 11:12:39 - Feat.: - Title: Ako sa môžu firmy digitalizovať? Pre HN odpovedá výskumníčka a informatička na umelú inteligenciu