StoryEditor

Potravinári si uvidia do „kuchyne“, majú odhaliť, ako tvoria svoje ceny

24.05.2019, 00:00
Nové opatrenie má pomôcť upraviť vzťahy medzi výrobcami potravín a obchodníkmi. Tí sa k nemu však zatiaľ stavajú opatrne.

„My chceme pivo predávať, nie darovať,“ odpovedal šéf Heinekenu Rene Kruijt v rozhovore pre HN na otázku, či majú problémy s obchodnými podmienkami reťazcov.


Práve preto nie sú v súčasnosti produkty nášho najväčšieho pivovaru dostupné na pultoch prevádzok CBA. A to je iba jeden z prípadov, keď sa výrobcovia nedokázali s obchodníkmi dohodnúť na podmienkach spolupráce. Na podobnom princípe stojí aj známy spor Urpineru s Kauflandom či konflikt, ktorý mali Baliarne obchodu Poprad s Tescom. Britský reťazec vtedy nepredával Popradský čaj ani kávu.

Práve takýmto situáciám by mali zabrániť nové opatrenia na posilnenie cenovej transparen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 23:00:00 - Feat.: - Title: Pri vajciach sme momentálne odkázaní na zahraničie. Nákaza pred Vianocami ešte poženie ceny nahor 02 - Modified: 2024-10-29 14:17:44 - Feat.: - Title: Ceny potravín bude ovplyvňovať konflikt na Ukrajine aj počasie. Pomôcť však môže konkurencia, tvrdí analytik 03 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície 04 - Modified: 2024-10-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Vyvolávali vášne ako maslo, teraz stoja dve eurá. Vajcia zažili otočku, ale hrozí nový problém 05 - Modified: 2024-10-24 09:00:00 - Feat.: - Title: Pri potravinách si zoberme príklad zo zahraničia. V Česku či Poľsku vidíme systémovosť, tvrdí odborník pre HN
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 12:34