Pozvania na rande či nevyplatení vodiči. Roman Sysel vyzýva, aby zákazníci všetky problémy nahlasovali.Bolt
StoryEditor

Bolt: Nový cestný zákon prinesie riziko

09.04.2019, 00:00
Roman Sysel, country manažér Taxify pre Slovensko a Česko, vysvetľuje, že pre spoločnosť je u nás teraz prvoradé prispôsobiť sa novele o cestnej premávke, až potom môže uvažovať o ďalšej expanzii. Vítajú každú konkurenciu na slovenskom trhu a svojho postavenia či už vzhľadom na Uber alebo inú platformu sa neobávajú.

Taxify sa začiatkom marca zmenil na Bolt. Čo treba hľadať za touto zmenou?
Spoločnosť začala pred piatimi rokmi, keď sme ešte mali softvér, ktorý slúžil taxispoločnostiam ako taxidispečing. Od toho sa odvíjal aj názov Taxify, keďže bola na taxislužby jasne cielená. Naša spoločnosť prešla odvtedy dlhú cestu a rozšírili sme sa napríklad do Afriky. Od dispečingu sme prešli k poskytovaniu softvéru samotným vodičom a od klasických vodičov aj k súkromným, ktorí sú bez taxametrov.


Aké ďalšie inovácie nasledovali?
V Afrike sme prešli aj na motorky, vo Francúzsku sme zas zaviedli elektrické kolobežky a ich požičiavanie. To už boli prvé veci, ktoré nám hovorili, že názov Taxify nie je ideálny a v niektorých prípadoch môže byť až zavádzajúci. Nedávno sme tiež oznámili, že by sme sa chceli posunúť do oblasti doručovania jedál, čo s taxislužbou už tiež nemá nič spoločné. Celkovo sa vnímame ako platforma, ktorá sa zameriava na mestskú mobilitu.


Čo nový názov znamená?
Názov Bolt je určite vhodnejší než názov Taxify, pod ktorým niektorí videli optimalizáciu daní, iní zase taxislužbu. Chceli sme nejaký neutrálny názov, ktorý je rýchly, svižný a medzinárodný. Bolt znamená v angličtine blesk, a taký aj máme z našej služby pocit. Zároveň symbolizuje elektrifikáciu, čo je ďalší silný trend v našich službách. Začali sme elektrickými kolobežkami a myslím si, že toho bude viac a viac. Premýšľanie o zmene názvu nastalo už pred dvomi rokmi, keď sme sa odchýlili od pôvodnej myšlienky. Nejaký čas potom trvá proces získavania ochranných známok, na čo sme čakali takmer rok.


Avizovali ste teda aj rozširovanie služieb. Kedy by na Slovensku mohli odštartovať?
V tejto chvíli nevieme komentovať presný termín spustenia. Teraz naberám...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf indonézskeho turizmu pre HN: Novú metropolu staviame v džungli. Neďaleko mesta uvidíte orangutany i prales 02 - Modified: 2024-11-21 07:52:47 - Feat.: - Title: Šéf TMR Igor Rattaj pre HN: Naše horské strediská inšpirujú aj Rakúšanov. Postupne sa učia online predaju 03 - Modified: 2024-11-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Odkedy nefunguje Nord Stream, energetická hodnota plynu na Slovensku významne vzrástla (rozhovor) 04 - Modified: 2024-11-20 09:00:00 - Feat.: - Title: Dvojica Svedkov Jehovových prehovorila o odchode zo sekty. Je to forma psychického násilia, v 30-tke som bol panic 05 - Modified: 2024-11-17 12:39:20 - Feat.: - Title: Szomolányi k výročiu 17. novembra 1989: Čarnogurský ma nechcel vo vláde, lebo som liberálka a navyše žena
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 07:43