StoryEditor

V hre je dobré meno vlakovej dopravy. Na 160-ku vlakom čakáme dve dekády

03.03.2019, 23:00
Ani na tých najvyťaženejších tratiach vlaky často nemôžu jazdiť rýchlejšie ako stovkou.

V modernizácii železníc zaostávame. Kým v niektorých zo susedných štátov 160-kilometrová rýchlosť vlakov už nie je žiadnym luxusom, u nás sa túto métu snažíme dosiahnuť dve desaťročia. Na severnej trati medzi Bratislavou a Košicami sa Slovensku zatiaľ nepodarilo plynule zmodernizovať ani úsek od hlavného mesta po Žilinu. Aktuáln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-14 13:57:30 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 v Bratislave čoskoro úplne uzavrú: NDS už chystá prepojenie kľúčových úsekov (veľký prehľad) 02 - Modified: 2024-11-13 07:31:56 - Feat.: - Title: Cesta pri Párnici je po vážnej dopravnej nehode už čiastočne prejazdná 03 - Modified: 2024-11-13 09:01:29 - Feat.: - Title: Pri Párnici sa zrazil autobus s autom, po vážnej nehode zomrela jedna žena 04 - Modified: 2024-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Zákaz aj napriek snahe. Koniec spaľovacích motorov v EÚ platí, nastane od roku 2035 05 - Modified: 2024-11-06 09:04:50 - Feat.: - Title: Mobilná aplikácia slovenských železníc sa mení, cestujúci získajú okamžitý prehľad o svojom spoji
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
14. november 2024 17:09