StoryEditor

Pri rozdeľovaní ciest nedomysleli peniaze

11.02.2019, 23:00
Na cesty nie sú peniaze, počúvajú vodiči každý rok. Problém treba hľadať aj vo financovaní krajov a samospráv.

O približne 18-tisíc kilometrov ciest na Slovensku sa starajú štyria hráči. Delia si ich dve štátne inštitúcie, kraje a samosprávy. Najmä poslední dvaja aktéri sa často sťažujú, že súčasný systém je finančne neudržateľný a doplácajú naň hlavne motoristi a cestujúci. Štát žiadajú o pomoc, zatiaľ čo ministerstvo dopravy sa zaoberá vlastným problémom – ako zlúčiť správcov diaľnic, rýchlostných komunikácii a ciest prvej triedy.

Nedotiahnuté rozdeľovanie

Decentralizované spravovanie ciest nie je žiadnou slovenskou špecialitou. Existuje aj v inýc...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-18 11:51:27 - Feat.: - Title: Rezort dopravy splnil míľnik plánu obnovy, bol ním nový vlakový grafikon 02 - Modified: 2024-08-26 14:06:50 - Feat.: - Title: SkyToll plánuje vybudovať mýtny systém v Tadžikistane 03 - Modified: 2024-08-22 15:24:42 - Feat.: - Title: Nemecko pre možnú sabotáž vyšetruje lety dronov nad kritickou infraštruktúrou. Stopy vedú do Ruska 04 - Modified: 2024-08-15 11:13:03 - Feat.: - Title: Rezort dopravy vyhodnotí pripomienku starostov mestských častí Bratislavy k návrhu stavebného zákona 05 - Modified: 2024-08-14 09:10:50 - Feat.: - Title: Nový stavebný zákon obmedzí práva verejnosti, kritizujú odborníci. Rezort dopravy situáciu upokojuje
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. október 2024 22:10