StoryEditor

Obchodná ulica v Bratislave sa stala pohrebiskom známych značiek

20.09.2018, 00:00
Obchodnú ulicu v Bratislave opúšťajú známe značky. Nahrádzajú ich rýchle občerstvenia a malí predajcovia.

Obchodná ulica v hlavnom meste bývala miestom, kde sa sústredili domáci i turisti v snahe prejsť sa medzi najzvučnejšími značkami a môcť si vyberať kvalitný tovar. Výkladná skriňa Bratislavy sa však postupne začala meniť na nepríťažlivý a vizuálne nejednotný koncept, ktorého hlavnou charakteristikou sa stali rýchlo sa meniaci nájomcovia priestorov.

Zdá sa, že lukratívny status ulice je iba dozvukom minulosti, keď si ho skutočne zaslúžila. Sofistikované značky sa postupne začali presúvať do prémiových nákupných centier, akými sú Aupark či Eurovea, alebo do retailových parkov, kde nákupy realizujú rodiny s deťmi a mladé páry. „Na Obchodnej sa realizujú primárne imp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie 02 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície 03 - Modified: 2024-10-18 15:11:01 - Feat.: - Title: Prečo je maslo drahé? HN pripravili sériu otázok a odpovedí k dianiu okolo tohto produktu 04 - Modified: 2024-10-18 15:11:58 - Feat.: - Title: Prvý závan Biedronky prichádza s novou poľskou drogériou. Už otvorila prvú predajňu na Slovensku 05 - Modified: 2024-10-11 09:36:03 - Feat.: - Title: Šéf COOP Jednoty pre HN: Rokujeme o ďalších predajniach v Bratislave
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
01. november 2024 06:33