Tento mesiac to bude presne rok, čo ste sa stali generálnym riaditeľom Plzeňského Prazdroja Slovensko. Ako by ste ho zhodnotili?
Keď sa pozrieme na naše výsledky na slovenskom pivnom trhu, darilo sa nám už pred tým, než som sem prišiel. Keď sa pozrieme na uplynulý rok z hľadiska značiek, darilo sa nám fantasticky, Šariš 12-ka rástla. Ďalšou úspešnou značkou sú nealkoholické Birelly, tam sme napríklad rozširovali produktový rad o Birell Botanicals. Keď sa pozrieme celkovo na tú stratégiu, je dobre nastavená, ale musíme ju, samozrejme, neustále prispôsobovať.
V čom?
Jednou z našich najdôležitejších priorít je zameranie sa na čapované pivo, pohostinstvá a reštaurácie. Tam je to tiež najmä o zvolení vhodných značiek, ktoré majú potenciál. Keď sa pozrieme na Šariš, tak to bola rozhodne dobrá voľba, darí sa nám a na tom staviame. Rovnako je to pri inováciách a špeciálnych pivách, lebo vieme, ako s tým pracovať.
Pochádzate z Juhoafrickej republiky. Vystriedali ste viacero pozícií v niekoľkých krajinách. Čo vás nakoniec priviedlo na náš trh?
To, že celý život pracujem v pivnom priemysle, ma pri rozhodovaní určite ovplyvnilo. Keď som dostal príležitosť pôsobiť v krajinách, ktoré sú srdcom pivného priemyslu, povedal som si, že Slovensko je naozaj krajinou, do ktorej by som sa chcel pozrieť....
Zostáva vám 85% na dočítanie.