StoryEditor

Lidl chce byť zodpovednejší. Zameria sa na zloženie výrobkov pre deti

18.07.2018, 00:00
Reťazec sa chce zamerať najmä na potraviny určené pre deti.

Lidl chce byť zodpovednejší. A to minimálne, čo sa týka zdravia svojich spotrebiteľov. Diskontný reťazec plánuje totiž do roku 2025 znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek. Tie by mali prísť až o pätinu spomínaných látok.

Ide najmä o deti
Lidl sa v rámci napĺňania svojho strategického cieľa prednostne zameria na potraviny, ktoré sú konzumované deťmi. „Detský organizmus je ešte vo vývoji, zároveň sa tu utvárajú stravovacie návy...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 02 - Modified: 2024-06-20 05:30:00 - Feat.: - Title: Ako sa vyznať v našich chutiach: Čo nám telo signalizuje prostredníctvom jedla? 03 - Modified: 2024-06-16 17:28:55 - Feat.: - Title: Lekárne obchodmi, obchody lekárňami 04 - Modified: 2024-06-11 11:00:00 - Feat.: - Title: Neuveriteľný objav v našej Slnečnej sústave. Na červenom vesmírnom snehuliakovi by sa mohol nachádzať cukor 05 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. júl 2024 17:56