StoryEditor

Naše firmy obchodujú v Gdansku s oceľou

11.06.2018, 00:00
Jednotku poľských prístavov na Baltskom mori už využila aj žilinská Kia.

V najväčšom prístave Poľska cítiť slovenskú stopu na každom kroku. Firmy, ktoré z tamojšieho prekladiska tovarov obchodujú s celým svetom, totiž robia biznis i s najväčšími tuzemskými hráčmi – napríklad s východoslovenskými oceliarňami, žilinskou automobilkou či so stavebným gigantom z portfólia Juraja Širokého.


Košickí oceliari síce väčšinu surovín na výrobu ocele nakupujú na Ukrajine, menšia časť však pochádza z baltského prístavu na severe Poľska. Koks do svojich vysokých pecí totiž odoberajú od najväčšieho morského terminálu Port Północny z Gdanska, ktorý sa špecializuje na obchodovanie so surovinami p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-03 16:30:00 - Feat.: - Title: Môže Čína ohroziť USA? Trapas s jadrovou ponorkou rozvíril pochybnosti 02 - Modified: 2024-10-03 08:37:55 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Izrael vs. Irán. Pôdorys eskalácie je jasne narysovaný, odpočítavanie k veľkej vojne sa začalo 03 - Modified: 2024-10-02 13:30:00 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Severný šíp. Štyri scenáre izraelskej operácie proti teroristom z Hizballáhu 04 - Modified: 2024-09-30 08:54:03 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Jadrová elektráreň ako bomba. Kde je najväčšie riziko súčasnej fázy rusko-ukrajinskej vojny? 05 - Modified: 2024-09-26 14:06:29 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Izrael sa pripravuje na prvé výročie palestínskeho teroru. Zopakuje libanonský Hizballáh útok Hamasu?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 08:33