StoryEditor

Z 300 miliónov na železnice išlo na južnú trasu nula eur

04.04.2018, 00:00
Južné vlakové spojenie Bratislavy a Košíc si vyžaduje masívnu rekonštrukciu. Železnice jej dali zelenú, no čakať musia na politikov.

K severnému vlakovému spojeniu Bratislavy a Košíc sa stále nečrtá alternatíva. Štát minulý rok zaviedol priamu linku južnou trasou, cesta však trvá prinajmenšom šesť hodín a 36 minút. Len o polhodinu viac by cestujúcim trvalo, ak by šli verejnou dopravou z ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním 02 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto 03 - Modified: 2024-10-16 10:10:37 - Feat.: - Title: Progresívne Slovensko žiada Ráža zvrátiť rušenie IC vlakov, chystá petíciu 04 - Modified: 2024-10-15 14:15:33 - Feat.: - Title: Letecký spoj z Bratislavy do Košíc bude treba dotovať miliónmi eur ročne, tvrdí PS 05 - Modified: 2024-10-14 13:30:00 - Feat.: - Title: Na opravu domu vám dá štát až 10-tisíc eur. Polovicu peňazí vám môže dať aj vopred
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. november 2024 10:31