V minulosti boli tržnice centrom všetkých nákupov. Postupne im prvenstvo prebrali veľké hypermarkety, no dnes si opäť razia svoju cestu k zákazníkom. V Bratislave už viac ako dva roky funguje koncept Fresh Marketu, ktorý spája klasické prevádzky s trhoviskom. Už o pár dní sa k nemu pridá aj Petržalská tržnica a Trch, ktorý je situovaný v obytnom komplexe Slnečnice.
Rozmach v Bratislave
„Posledné roky sa v rámci celkového zvyšovania záujmu o zdravú výživu a poctivé potraviny tržnice stávajú znovu ,trendy‘ aj pre mladšiu klientelu,“ vyjadrila sa Susanne Gerbel, marketingová manažérka Fresh Market Bratislava. Tržnica spája klasický trh na jednom poschodí s obchodmi a so stravovacími jednotkami na druhom. Celkovo v nej ponúka svoje tovary a služby sto nájomcov, ktorí ponúkajú lokálny aj zahraničný sort...
Zostáva vám 85% na dočítanie.