StoryEditor

Reťazce: slovenské výrobky zvyšujú tržby

11.03.2018, 23:00
Predajcovia sa zhodujú, že o domáce produkty je čoraz väčší záujem.

Kým ešte pred rokom mali regionálni dodávatelia na Slovensku ťažké postavenie a farmári sa sťažovali, že ich veľké reťazce vytláčajú z trhu, teraz sa situácia otočila. Projekt zavádzania Slovenského pultu v predajniach, ktorý odštartoval ministerstvo pôdohospodárstva, si získal zákazníkov po celej krajine. Predajcovia sa doslova predbiehajú, kto spotrebiteľom ponúkne väčší výber produktov regionálnych slovenských dodávateľov.

Noví zamestnanci
„Tento projekt sa osvedčil. O regionálne produkty je po celom Slovensku veľký záujem a viacerí...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 02 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 03 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj 04 - Modified: 2024-11-06 23:02:55 - Feat.: - Title: Lieky chceli predávať v Auparku, teraz hľadajú plán B. Prvé lastovičky prídu budúci rok, vraví šéf dm 05 - Modified: 2024-11-08 10:28:55 - Feat.: - Title: S vajcami majú problém aj Lidl, Kaufland či Billa. Budú chýbať aj na Vianoce a kedy sa trh celkom zotaví?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. november 2024 17:48