StoryEditor

Slovenský Ceed má Kii dopomôcť k rekordným predajom

06.03.2018, 23:00
S úspešným modelom prišiel výrobca zabodovať na európsky trh už v roku 2006.

Prvý závod v Európe, a zatiaľ aj posledný, vybudovala kórejská automobilka Kia v Žiline už v roku 2006. Vtedy sa rozhodla, že zabojuje o Európu, čo sa jej koniec koncov darí.

Na európskom trhu v predajoch totiž už desať rokov za sebou rastie. Aby však zaujala, musela vytiahnuť kaliber cielený na masy. Zrejme zvolila správne, keďže išlo o prvú generáciu modelu cee’d.

To, že bol nástup modelov úspešný, dokazuje aj nástup druhej a tretej generácie so šesťročnými odstupmi. „Kia Ceed je viac ako desať rokov základným pilierom trvalého rastu značky v celej Európe....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA 02 - Modified: 2024-10-25 11:08:07 - Feat.: - Title: Kórejčania si podmaňujú sever Slovenska. Ďalší investor tam chce vyrábať státisíce volantov 03 - Modified: 2024-10-20 22:02:38 - Feat.: - Title: Potenciál slovenského IT dusí „vysávačový efekt“. Experti odchádzajú na Západ a naše firmy zívajú prázdnotou 04 - Modified: 2024-10-17 15:28:40 - Feat.: - Title: Top 10 firiem zaplatilo takmer štvrtinu korporátnej dane. Uživilo by to chod troch ministerstiev 05 - Modified: 2024-10-18 15:08:58 - Feat.: - Title: Emisné limity a clá proti Číne. Na ničom z toho sa členské krajiny Únie ani výrobcovia nevedia zhodnúť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. november 2024 02:33