StoryEditor

Spotreba piva klesá, je však čoraz drahšie

25.02.2018, 23:00
Slovenský trh ovládajú hráči Heineken a Pivovary Topvar.

Slováci milujú pivo. Podľa údajov zo Štatistického úradu vyplýva, že 74 percent pivárov si dopraje práve jeho alkoholickú verziu. Napriek tomu spotreba každý rok klesá. V priebehu desiatich rokov sa znížila o viac ako 60-tisíc litrov. K lídrom v odbere zákazníkov patria najmä ekonomické značky. V prípade Heinekenu je to Kelt. Pivovary Topvar zasa využili marketingovo lákavú českú značku Velkopopovický Kozel. Lákavou na nich je najmä cena, ktorá v rozhodovaní pivárov v obchode stále hrá jednu z najdôležitejších úloh.


Čoraz menej
Kým v roku 2006 bola spotreba piva podľa Štatistického úradu vyše 436-tisíc litrov, v roku 2016 to bolo iba 370-tisíc. Spotreba sa tak pred dvoma r...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 02 - Modified: 2024-09-21 16:40:58 - Feat.: - Title: Nová verzia piva? Šľachtenie kvasiniek môže priniesť nové chute a arómy ležiakov 03 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz 04 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov 05 - Modified: 2024-09-05 07:39:49 - Feat.: - Title: Tržby v slovenskom maloobchode sa zvýšili siedmy mesiac po sebe
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 12:21