Každý zákazník má iné preferencie. Jeden do košíka pravidelne vkladá šunku so 73-percentným obsahom mäsa, ďalší siaha po kvalitnom talianskom prosciutte. Časti klientov vyhovuje víno z karpatskej oblasti, no druhá si chce pochutnať na pravom francúzskom Cabernet Sauvignon.
Podobne je to s kozmetikou. Niektorí spotrebitelia sa uspokoja s masovo vyrábanými a cenovo dostupnými značkami, ktoré nájdu v každej drogérii. No a potom je tu ďalšia skupina. Tá, ktorá hľadá 'niečo iné'. A je ich čoraz viac. To sa odráža aj na výraznom raste tržieb producentov.
„Biokozmetiku si slovenskí zákazníci obľúbili a dopyt po nej má rastúcu tendenciu. V porovnaní s minulým rokom jej zákazníci tento rok nakúpili o 30 percent viac,“ potvrdila trend Andrea Kabická, hovorkyňa internetového obchodu Notino.
Cena nehrá prím
Viaceré spoločnosti, ktoré HN oslovili, prirovnali novodob...
Zostáva vám 85% na dočítanie.