Predajcovia sa predháňajú v zľavách, no nie všetky sa skutočne oplatia.
Čoraz populárnejším piatkom „Black Friday“ sa začína predvianočný nákupný maratón, počas ktorého sa zľavy v obchodoch šplhajú na maximá. Záujem o čierny piatok z roka na rok stúpa a predajcovia sa doslova predbiehajú v boji o kupujúcich. Niektorí ponúkajú oproti pôvodným aj ceny nižšie o 80 percent. No i v tomto prípade platí staré známe heslo, že čo sa blyští, nemusí byť zlato. Nie všetky ponúkané zľavy sú také výrazné, ako sa zdajú.
Tržby narastajú
Predávajúci zaznamenávajú každoročné zvýšenie záujmu o Black Friday zo strany nakupujúcich. „Zatiaľ čo vlani sa do tejto akcie zapojili najmä predajne s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video)
02 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň
03 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz
04 - Modified: 2024-09-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Príspevok na stravu či výhody v kúpeľoch. Na čom ešte môžu seniori ušetriť?
05 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov