Predajcovia sa predháňajú v zľavách, no nie všetky sa skutočne oplatia.
Čoraz populárnejším piatkom „Black Friday“ sa začína predvianočný nákupný maratón, počas ktorého sa zľavy v obchodoch šplhajú na maximá. Záujem o čierny piatok z roka na rok stúpa a predajcovia sa doslova predbiehajú v boji o kupujúcich. Niektorí ponúkajú oproti pôvodným aj ceny nižšie o 80 percent. No i v tomto prípade platí staré známe heslo, že čo sa blyští, nemusí byť zlato. Nie všetky ponúkané zľavy sú také výrazné, ako sa zdajú.
Tržby narastajú
Predávajúci zaznamenávajú každoročné zvýšenie záujmu o Black Friday zo strany nakupujúcich. „Zatiaľ čo vlani sa do tejto akcie zapojili najmä predajne s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj